8 februarie 2011

31 martie 2009

                                Suntem siameze!!!??
Aceasta faza a fost cea mai maxima din acea zi.Dupa ce profesoara de chimie Ilas a tipat la noi de ce nu stim sa  facem (100*0.8766*44.35)/4536.76si am cazut toti psihic,vine Teona si ce se gandeste.....
Teona: Ioana,ia-ti cracii de pe haina  mea(haina ei fiiind pe spatarul scaunului)
Eu:Nuuuu vreauuuu!!Ma dor picioarele de la atata alergat dupa tine si dupa pufuletii mei care erau la tine!(noi ne certam mereu pe mancarea noastra)
Teona: Ia-ti   P-I-C-I-O-A-R-E-L-E!
Eu:Nuuu!!
Teona:Bineee....
Si imi ia papucii din picioare.
Teona: Ma duc pana la Radu(el este verisorul ei care atunci avea doar 5 ore)
Eu: Si ce faci?
Teona:Ii dai papucii lui sa-i duca acasa.
Eu: Nu te cred.
Teona(il vede pe Radu)Radu,tine astia.Nu intreba nimic si pune papucii in sacosa!
Eu: Teoonnaaaa!!!!!
Ilinca:Nu e .A fugit.
Se suna.Teona intra in clasa.Eu stateam pe o banca si apoi mergeam ca un bebelus  de pe o banca pe alta.Apoi am trecut pe catedra.
Ilinca: Ioana nu te preface ca esti proasta!
Eu: Imi vreau papuciiiiiii!!!!
Intra Teona din nou in clasa.
Eu: Teonnaaa!Ilinca,vin' aici!
Ilinca nu indrazneste sa ma contrazica si se apropie destul de speriata de mine,nestiind ce am sa-i fac.Si HOPA sus pe spatele ei .
Eu: Diiiiii la Teona!!!!
Ilinca: Wtf !?Da-te jos,gorilo!
Eu ma dau jos si merg iar bebeluseste de pe o banca pe alta pana la Teona.In timp ce stateam frumusel cu posteriorul la usa,intra proful de fizica.Pac,eu cad usor de pe scaun de parca nimic nu s-ar fi intamplat.Si asa trece ora,pregatindu-ne pentru testul ce urma.
Profesorul:Ioana, hai tu la tabla si fa-mi lentile nu stiu cum etc.etc....bla bla bla...
Eu : (cu picioarle goale....)Stai putin.
Un coleg mi-a dat o perechede papuci.Problema??Erau marimea 46.
"Sleamp","Sleamp","Sleamp" mergeam eu catre tabla.Profu de uita la mine cam dubios dar nu zice nimic (ce dor mi-e de Anton).
Se termina ora.
Eu: Ilinca ,eu cum merg acasa??
Ilinca:Eu in carca nu te mai iau ,diavole!!
Eu:Macar da-mi un papuc de al tau  sa mergem impreuna.
Ilinca: Oooo!!??? Dar ce ,suntem siameze??
Eu: Da ,Poti spune si asa.
Ilinca: Tine papucul .dar eu merg cu soseta pe asfalt.Nu-mi pasa ,nu te tin ca pe o amiba.
Eu: Okay....
Coboram scarile si apoi.....
Eu,cu un ranjet de mamut langa Ilinca ,zic:Suntem siamezeee!!!
Afara,in mijlocul terenului,Teona statea cu pretiosii papuci in mana de parca vroia sa-i fumeze ca pe niste tigari ieftine.Recuperez in sfarsit opincile si plecam fericite acasa.(partial)
*cam asa statea treaba prin clasa a 7-a ,cand eram mai nebuna decat acum,iar prietenele mele la fel*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu