1 februarie 2011

Ilinca ,bucatareasa sefa

        Sambata ,acasa la Ioana (28 februarie 2010)
 Dupa Spoken English eu si Ilinca am mers acasa la mine si ca de obicei eram in bucatarie si haleam ca naufragiatele.Mama m-a pus sa fac mamaliga pana se intoarce ,deci ca sa-mi salvez reputatia de copil "foarte" cuminte am decis sa gatim faimoasa chestie galbena.Facem noi prin oala diverse reactii intre apa si malai si cand sa amestec......era sa dau ceaunul pe jos .Asa ca Ilinca, "expertul bucatar",pune prosopul frumusel pe manerul ceaunului si ma invata cum sa invart .Deodata ...un miros ciudat ne izbeste nasurile.
  Eu:  -Aaaaaaaaaaaa!!!!*&%$#@((!?> !!!!!!!Beeeeeppppp!!!Cum!?Ai ars prosopul!!!??Aaaaaa!! Ma uit la Ilinca prin gaura de aproximativ 5 cm cu ochii mei ce arunca fulgere.Te omor! Nu.....!!Mama o sa ma omoare!!Fa ceva !
In final am stins prosopul si am aerisit.Dar Ilinca statea ca pe ace ca nu stia cand vine mama mea exact.Ma rog un timp ne-am  uitat la un film cu niste albine ciudate.La un moment dat eu vreau sa ma duc in bucatarie sa vad ce mai face mamaliguta noastra si imi dau seama ca s-ar putea sa fie scrum.Deodata  tip ca arsa :
 - Ma...(Ilinca sare de parca ar fi avut un arici sub fund,crezand ca eu vreau sa spun"Mama e la usa!!!")
Mamaliga se arde!!!!
-Aaaaa.....phfiuuu....!!F pe 2 nu mai fa asa, ca m-i sa urcat pulsul!

*Dap...si uite asa ne petrecem noi unele zile impreuna :mancand ,distrugand casa si razand*

Un comentariu: