1 februarie 2011

Intamplari haioase din clasele 5-8

           Undeva prin decembrie 2009
 Teona sterge tabla.
Eu :De ce o stergi  ?  Nici macar nu o stergi bine!
Teona:Ce sa-ti zic!!!!!(se intoarce si imi da cu buretele in fata )Hopa!!Scuze! (se da un pas in spate,da ceva jos)Hopa!!Scuze!(se da intr-o parte si calca pe cineva)Hoopaaaaaaaaaaa!!!!Scuzeeee din nou!!   
 Teona e formidabila !! In  cateva secunde poate schimba  o situatie din rea in buna ,siiii.....cateodata (ca in scena povestita ) invers.
            Vara 2009.In sala de sport
  Eu (ca de obicei) eram pe jos  de ras.
Ilinca:Ia sa sterg sala, ca e cam murdara de la atatea picioare dansatoare.Iooaaaaaannaa!!!!!
* In urmatoarele 10 minute eu am fost taraita de  Ilinca care,plictisita,ma paseaza Teonei inca vreo 15 minute ,ca ea e mai in forma  *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu