2 septembrie 2011

Wake me up when september ends...


              In clipa cand a cazut prima frunza ...atunci mi-am amintit de ce am facut in aceasta vara galbena, ce mi-a imbogatit albumul  imaginar cu o multime de fotografii si mi-a umplut sufletul cu multe amintiri si bucurii:am calatorit , m-am distrat , am experimentat, am descoperit , m-am regasit in culoare, in apa, in soare, in sentimente.Si bineinteles ca mi-am adus aminte de nelipsitele teme (mai ales la info,  de care nu prea m-am interesat),de ce trebuia defapt sa citesc, de curatenia de vara promisa mamei din vremuri indepartate si mai ales de  planurile mele pe care abia acum  le verific , in speranta ca am dus unul pana la capat.Daaa!!!Am reusit multe in aceasta vara daca stau si ma gandesc bine ...aproape tot ce mi-am dorit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu