11 septembrie 2011

Info ,Info si ...iar INFORMATICA






Ok....In sfarsit a sosit momentul adevarului! Bilantul muncii noastre de echipa(eu, Ilinca, Patricia, Raluca si Claudia) este "asternut " pe o foaie digitala de pe blogul meu.In primul rand , am facut o lista cu atributiile fiecareia dintre noi , am stabilit niste date la care sa ne intalnim si sa "ticluim" planul nostru maret de a da nastere un site (Leris) si apoi am trecut la ...actiune!Ne-am intalnit in total de cinci ori,gazdele noastre fiind Raluca si Ilinca .Fiind cinci intalniri, fiecare eram rasponsabile intr-o zi de bunul mers al proiectului.Sarcina mea era de a relata in detaliu intalnirea a treia(28 august): Am stabilit sediul la Ilinca acasa, unde ne-am stors creierii sa facem un site simplu si totusi care sa satisfaca gusturile si cerintele profesorilor, elevilor si parintilor.Cel mai greu a fost sa ne apucam de lucru, in rest lucrurile au mers bine si in cateva ore (+ cateva pauze) am reusit sa finalizam a treia etapa a maretei noastre teme la informatica.In final,acest priect a fost o ocazie ce ne-a oferit sansa sa descoperim cateva din muuuuultele siretlicuri ale tehnologiei si sa dobandim noi calitati ce ne vor ajuta in noul an ce ne asteapta .Sincera sa fiu, am tratat acest proiect cu destul de multa seriozitate, ceva neasteptat din partea mea, avand in vedere marea mea "pasiune " pentru informatica.Sunt foarte incantata de aceasta evolutie a mea in domeniul tehnologiei si sper sa dovedim ca lucrul in echipa este foarte util in vietile noastre .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu