5 mai 2012

Scoala altfel...


Mama, de cand nu am mai scris!S-a prafuit blogul...
Tema la info a fost de vina...:))
Pe scurt:

-am calatorit peste mari si tari (Franta -parlamentul european,Germania,Austria,Ungaria,Slovacia,Cehia)alaturi de persoane minunate(aproape toate)
-am reusit sa nu raman corigenta la matematica
-mi-am descoperit adevaratii prieteni
-si... am ajuns la saptamana "Scoala altfel"( in care noi am ramas la fel) unde chiulitul a fost la ordinul zilei,dar nu a putut invinge plictiseala.Ca sa scapam de lene am bantuit ca niste aurolaci prin cafenele,parcuri si strazi dubioase.O zi memorabila e cea in care dragul nostru prof de mate Turbatu ne-a dus la o plimbarica de doar 30 km in jurul Iasiului,luand la rand toate satele si catunele dubioase :Satul Carlig,Pacuret,etc.Dupa o oprire de 10 minute ,am reluat drumul infernului prin soare, nemancati si transpirati ca niste ocnasi .Am ajuns acasa tarandu-mi picioarele,si ca sa pun capac am  iesit  afara cu rolele.Asta da zi !Am slabit vreo 2 kg ,dar le-am pus la loc cu o cutie de inghetata .
-ma apuc de sala imediat dupa teze,deja ies cu rolele...ce mai mananc sport pe paine
-cu designul vestimentar situatia este foarte buna (nu am timpul necesar sa fac tot ce imi cere prosfesoara,dar daca as "veni in fiecare zi,as putea ajunge o mare artista");pentru asta am sa dedic un articol special cu lucrari si  pareri
-geografie :a 7-ea pe judet,mai bine ca anul trecut 
Inchei acest capitol cu speranta ca filmul de maine"The Avengers" va fi bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu